[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: پرونده ایستگاه‌های باقی مانده خطوط ۶و۷ متروی تهران بسته می‌شود/شروع ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو ::
 | تاریخ ارسال: 1403/1/15 | 
مدیر عامل شرکت متروی تهران اعلام‌ کرد
پرونده ایستگاه‌های باقی مانده خطوط ۶و۷ متروی تهران بسته می‌شود/شروع ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو

مدیر عامل شرکت متروی تهران در مورد برنامه‌های امسال شرکت مترو اعلام کرد که تکمیل ایستگاه‌های باقی مانده خط ۶ و ۷ و شروع ساخت خط ۹ و ۱۱ مترو از مهمترین برنامه‌های مترو برای سال جاری است.










مسعود درستی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در مورد اهم برنامه های اجرایی این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه طی سالی که گذشت، اتفاقات خوبی برای شبکه متروی پایتخت رخ داد و ۹ ایستگاه، دسترسی مستقل ایستگاه تربیت مدرس در خط ۶ مترو و همچنین ۴ ورودی دوم در ایستگاه‌های خطوط ۶ و ۷  مترو به بهره برداری رسید که به لحاظ آماری، کارنامه سالانه قابل قبولی به شمار می‌آید.
وی ادامه داد: ضمن اینکه اقداماتی برای شروع عملیات اجرایی خط ۸ مترو و پروژه توسعه شمال غربی خط ۷ صورت گرفت که باید با جدیت آنها را پیگیری کنیم. همچنین از طرفی عملیات حفاری مکانیزه پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو هم پایان پذیرفت و این به آن معنا است که از این پس روند تکمیل و افتتاح ایستگاه‌های در حال ساخت این مسیر ۱۰ کیلومتری، سرعت بیشتری خواهد یافت.
درستی در مورد رئوس برنامه‌های سال جاری شرکت متروی تهران نیز افزود: غیر از ادامه پروژه توسعه شمال غربی خط ۷ مترو و ساخت ایستگاه‌های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ ، بنا داریم ایستگاه‌های باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ مترو شامل ایستگاه ورزشگاه تختی ( خط ۷ ) و ۴ ایستگاه سرباز ، استاد نجات اللهی، شهدای هفدهم شهریور و میدان خراسان ( خط ۶ ) را در سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره برداری برسانیم تا پرونده این دو خط مهم، عملا در سال جاری بسته شود. در کنار این موضوع، رفع نواقص باقی مانده خط ۳ مترو به همراه احداث یک ایستگاه دیگر در بخش توسعه غربی خط ۴ مترو نیز بهره برداری از چند ورودی جدید را هم دنبال می‌کنیم.
وی تأکید کرد: شروع عملیات اجرایی خطوط ۹ و ۱۱ مترو از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری پایتخت برای امسال است که مقدمات اجرای آن از سال ۱۴۰۲ شروع شد، علاوه بر این ادامه عملیات حفاری خط ۱۰ مترو با دستگاه «تی بی ام» و سرعت گرفتن آن با اضافه کردن دستگاه‌های حفار مکانیزه بیشتر نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با تأمین به موقع منابع مالی لازم، تمام موارد ذکر شده را طبق برنامه زمان بندی مشخص شده، دنبال کنیم.


تاریخ: ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
منبع: https://www.isna.ir/news/۱۴۰۳۰۱۱۲۰۵۳۸۹

 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیر عامل شرکت متروی تهران | ایستگاه‌های باقی مانده خطوط ۶و۷ متروی تهران | شروع ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو | حفاری مکانیزه | شروع عملیات اجرایی خط ۸ مترو | حفاری خط ۱۰ مترو |
دفعات مشاهده: 147 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645